Wednesday, August 29, 2007

ما انسانیم وتمامی حقوق انسانی" حق مسلم" ماست.



ما انسانیم وتمامی حقوق انسانی" حق مسلم" ماست.
ما امضاء کنندگان،ضمن خسته نباشید به همه کوشندگان این کمپین بار دیگر حمایت خود را برای تغییر قوانین تبعیض آمیز اعلام میداریم.
برای امضاء به این آدرس مراجعه کنید:

http://www.gopetition.com/online/14031.html

سرکردگان و رادان! پیام ارعاب و تعریض خشونت را دریافتیم. این نخستین بار نیست که می بایست زیر باران سرب و سنگ، تهمت و ننگ را تاب آریم و دل به صبوری بسپاریم. سال هاست که دخترانمان را با جامه ی دریده و دست وپای مجروح ازتازیانه ، ازچنگ گزمگان بیرون کشیده ایم. سال هاست که پسرانمان را با سرتراشیده و چهره ی نیلی ازضربت سیلی، از آستانه ی درخانه به آغوش کشیده ایم . گناه دختران کاستن درازی دامان و خطای پسران آراستن کوتاهی زلف بوده است ! آیا برای درهم شکستن ما، بیست وهشت سال آزمون ناکام شما کافی نبوده است ؟ پیش ستم، پایدار ایستاده ایم و کینه به دل راه نداده ایم، زیرا که ما زاده ایم شمایان را . و شما بر شاخه نشسته اید و بر بن تبر می زنید و این بد، نه بر ما که بر نفس خود می کنید! آینده داور ماست.


سیمین بهبهانی
ما زن هستیم
ما مادر هستیم
ما همسر هستیم
ما خواهر هستیم
آرزوهایمان بزرگ نیستند،جهان شما کوچک است.به همین دلیل میپنداریم :
سکوت ننگ است

ای هم جنس و هم تبار من!
بیا آگاه باشیم- بیا استوار همچون سخره ها و پرشور چون پیوند رودهای خروشان برای رفع تبعیض و برابر حقوقی از یکدیگر حمایت کنیم

: سکوت ننگ است ای هم جنس و هم تبار من! بیا آگاه باشیم- بیا استوار همچون سخره ها و پرشور چون پیوند رودهای خروشان برای رفع تبعیض و برابر حقوقی از یکدیگر حمایت کنیم.

No comments: