Sunday, August 05, 2007

اعدام ها را متوقف کنید



اعدام هاي گسترده در ايران ٬ اعدام ها را متوقف کنید



دستگاه جنايت جمهوري اسلامي ايران٬ در دو هفته گذشته بیست و سه نفر را قرباني کرد. پنج نفر در خراسان و دوازده نفر در زندان اوین و سه نفر در تبریز و سه نفر در تهران ٬ اعدام شدند. فقط در دو هفته بیست و سه نفرسبعانه و وحشيانه به دار آويخته شدند تا حکومت جنايت و جنون ٬ قدر قدرتي خود برای سرکوب و ترساندن جنبش های اجتماعی رو به گسترش مردم، را اعلام کند.
امروز در ايران بیست و سه خانواده در مرگ عزيزان خود به سوگ نشسته اند٬ اما همه آنها بايد بدانند که قلب هزاران نفر با آنها است. نفرت و انزجار عميق از دستگاه حکومت قرون وسطائی به اوج خود رسيده و دير نيست اين حکومت ٬ به دست مردم به زباله دان تاریخ سپرده شود.
ما ٬ قتل عمد بیست و سه نفر در تهران و خراسان و تبریز را بشدت محکوم کرده و از همه نهادهاي مدافع حقوق انساني دعوت ميکنیم که شديدا اين جنايات را محکوم کنند.
اعدام قتل عمد توسط دولتها است و جمهوري اسلامي ايران در صدر جدول قتل انسانها قرار دارد. بايد با گسترش مبارزه عليه اعدام و با تحت فشار گذاشتن جمهوري اسلامي کوشيد جان تعداد بيشتري را نجات داده و حکومت اسلامي را وادار به عقب نشيني هاي بيشتري کنيم.. براي نجات جان صدها نفر که در زندانهاي جمهوري اسلامي ايران به انتظار اجراي حکم اعدام نشسته اند ٬ بايد متحدانه و با تمام قوا به پا خاست
!
زهره شجاعی

1 comment:

Awa Zyros said...

First Sharhrzad News says Meisam Lotfi (Maysam Lotfi) was executed. Later, it says that his mother visited him in jail on August 1, which is after the date he was supposedly executed!

See this link:

http://www.shahrzadnews.org/article.php5?id=501

Apparently, Shahrzad News can't keep simple logic straight. First it reports that this person was executed, and THEN it reports that he is alive and might be executed any time. I think Shahrzad News has a reliability problem.