Thursday, January 22, 2009

کراک؛ هديه سی سالگی انقلاب اسلامی به جوانان


کراک؛ هديه سی سالگی انقلاب اسلامی به جوانان

خبرگزاری حکومتی مهر: در حالی که کراک در جامعه به سرعت در حال پیشروی و قربانی گرفتن است جای تامل و درنگ است که چرا این ماده خطرناک اینقدر ارزان و آسان به دست مصرف کننده می رسد.
کراک اصل نوعی از مواد مخدر از الکالوئیدهای دسته کوکائین است. موادی که با نام کراک در ایران توزیع می شود هروئین غلیظ شده است و در برخی موارد نیز از ضایعاتی که نمی توان از آن هروئین خالص بدست آورد تولید می شود . این کراک یکی از قویترین مواد مخدر محسوب شده و به شدت اعتیاد ایجاد می کند به طوری که طی یکماه اول مصرف دائم از آن مقدار مصرف به 3 یا 4 برابر روز اول مصرف رسیده و تعداد دفعات مصرف روزانه به 10 بار در روز (تقریبا هر 2 ساعت یکبار) می رسد.
کراک شدیدا فرد مصرف کننده را دچار خواب آلودگی یا به اصطلاح خودمانی «چرت» می کند. مصرف مداوم این ماده مخدر در کوتاه مدت اثرات مخرب جبران ناپذیری در بدن فرد مصرف کننده اعم از عفونت اجزای داخلی بدن، پوسیدگی دندانها، سرطان حنجره و ریه، نابودی ریه و کبد ایجاد می کند. به طور کلی تمام اجزائی که در تماس مستقیم با دود کراک هستند ذره ذره نابود شده و می پوسند.
بررسیها نشان می دهد مصرف کنندگانی که طولانی مدت از این مواد استفاده می کنند میزان عفونت بدنشان به قدری است که اجزای بدن از هم جدا می شوند و گوشت زیر پوست دچار عفونت شده و به اصطلاح کرم می گذارد.
کارشناسان قیمت پایین و دسترسی آسان را یکی از علل افزایش مصرف کراک در میان نسل جوان می دادند. در حالی که هیچگاه مشخص نشده که چرا دستیابی به آنچه که باعث ضرر جبران ناپذیر برای مردم ما است همواره سهل و آسان است

2 comments:

Unknown said...

سی‌ ساله پیش هدف از انقلاب از زیر دست اجنبی در رفتن بود امروز بردهٔ اهداف حزب الله،حماس و غیره هستیم در حالی‌ که مردم ایران سختی میکشند و هنوز در همون فقری هستند که سی‌ ساله پیش بودند. آیا ملت ایران مسلمان نیستند که ما انقدر قربون صدقه این مسلمانهای خارجی‌ میریم.آخه تا کی‌ سختی بکشیم. لا اله الالله.

Unknown said...

www.youtube.com/watch?v=gtsxUCNAnXQ

دوستان یادتون نره که این آخوندها ایرانی‌نبودند و نیستند اینها همه باز ماندگان امام خمینی عراقی‌هستند. اگر امام و اخوندشون اینها هستند خدا می‌دونه یزیدشون چه دیوسی بوده. در ثانی‌اینها اصللا یک اسلامی برای خودشون درست کردند که بتونند جنایت بکنند. من هر روز نماز میخونم و هیچوقت آزار به دیگران و یا دزدی از دیگران به مغزم خطور نکرده.