Monday, May 28, 2007

حکم اعدام دلارا تایید نشده

روی عکس کلیک و پتیشن را امضاء کنید





نامه پر سوز و گداز پدر دلارا به هاشمی شاهرودی
پدر دلارا دارابی دختر نقاش متهم به قتل با ارسال نامه به رییس قوه قضاییه تقاضا کرد دخترش را به زندانی در تهران منتقل کنند.
پدر دلارا در نامه اش اورده است : دلارا ۳ سال است که در رنج و عذاب ز ندگی میکند. او سه سال است که سایه طناب دار را به گردنش می بیند اما لب فرو بسته و از این رنج و عذاب برای من و مادرش چیزی نمی گویید. من اطمینان دارم که او بی گناه است و این بی گناهی ثابت خواهد شد . اما خواهش می کنم تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده اش او را به تهران منتقل کنید.
دلارا در روز ۱۵ قرص اعصاب می خورد و همانطور که قبلا گفته شده به شدت ناراحت است و لاغر شده .
اقای شاهرودی شما خود فرزند دارید و می دانید که زمانی فرزندی از دیدن پدر و مادرش سر باز می زند که در وضعیت بسیار بدی باشدو روحیه دیدن انها را نداشته باشد. دلارای ۲۰ ساله من هم در چنین شرایطی است . دوبار است که از دیدن ما سرباز می زند .
شرایط بد روحی دلارا حتی او را تا پای مرگ برد و دخترم در زندان خودکشی کرد اما او حالا نجات یافته پس اجازه ندهید به خاطر گناه نکرده ذره ذره آب شود و از شما می خواهم کمکش کنید.
در شرایطی که دلارا باید در دانشگاه باشد و برای ایندهای بهتر تلاش کند در زندان است و به جای کس دیگری مجازات می شود . از شما خواهش می کنم او را از این وضعیت جهنمی نجات دهید.
این در حالی است که وکیل دلارا در اخرین مصاحبه خود اعلام کرد پرونده دلارا همانطور که انتظار می رفت از دفتر رییس قوه قضاییه و مرحله استیذان به شعبه تشخیص فرستاده شده است و البته باید یگویم که اخبار درج شده در رسانه ها مبنی بر تایید حکم اعدام دلارا کاملا کذب است . شعبه تشخیص هنوز به این پرونده رسیدگی نکرده است و طی ۲ ماه اینده این کار را انجام خواهد داد . حتی اگر تشخیص حکم را تایید کند باز مرحله دیگری هست و پرونده باید برای استیذان به دفتر رییس قوه قضاییه فرستاده شود و در این مرحله هم احتمال نقض حکم بسیار زیاد است.
خرمشاهی گفت:تلاشها بسیاری برای انتقال دلارا به تهران انجام گرفته است و با توجه به دیداری که انجمن دفاع از حقوق زندانیان انجام داده است و نامه هایی که من و پدر دلارا فرستاده ایم احتمل انتقال دلارا به تهران بسیار زیاد است و فکرمی کنم رییس قوه قضاییه در این خصوص اقداماتی انجام دهد

2 comments:

Save DELARA DARABI! said...

Merci!

afshin jam said...

http://www.stopchildexecutions.com/

http://www.stopchildexecutions.com/the_row.aspx

Site makhsoose edame javanan, az an hemayat konid.

Delara va 140 javan digar dar khatare edam.