Wednesday, April 08, 2009

بازی موش و گربه امنیتی با امریکائی ها







بازی موش و گربه امنیتی با امریکائی اینها را ما پس میدهیمآنها را هم شما پس بدهید

حدود 2 سال و نیم پیش، تعدادی از فرماندهان سپاه که همراه چند مقام و مامور دیگر، که تاکنون اسامی واقعی و مسئولیت و ماموریت آنها اعلام نشده، برای مذاکره، که نوع و طرف آن نیز رسما اعلام نشده راهی شهر "اربیل" در کردستان عراق می شوند.
آنها در ساختمانی که جمهوری اسلامی در اربیل دراختیار داشته و می گوید کنسولگری بوده، به دام نیروهای امریکائی می افتند و در واقع ربوده می شوند. از آن جمع، یک تن، که گویا معاون شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی بوده موفق به فرار می شود و خود را به ایران می رساند، که البته مدعی شده، در شب حادثه در آن خانه نبوده و در خانه دیگری مهمان بوده و به همین دلیل به تور امریکائی ها نیفتاده است. امریکائی ها نیز از زمین و هوا ( با هلیکوپتر) این ساختمان را محاصره کرده و سرداران را با خود برده اند.
هیچ مذاکره ای تاکنون برای رهائی آنها به نتیجه نرسیده است. نه دولت عراق توانسته دراین ارتباط کاری انجام بدهد و نه مذاکرات مستقیم و غیرمستقیم با ارتش و نیروهای امنیتی امریکائی مستقر در عراق نتیجه داده است. حتی ملاقات خانواده های آنها نیز در پرده ابهام است.
از آن زمان، تاکنون، مقامات امنیتی سپاه و دولت احمدی نژاد، هم چند تن ایرانی – امریکائی و حتی یک امریکائی را که گویا مامور اف بی آی امریکا بوده و معلوم نیست با چه هدف و برای چه ملاقات و دیداری با مقامات ایرانی از طریق جنوب ایران وارد کشور شده دستگیر کرده و ادعاهائی – بویژه درباره ایرانی – امریکائی ها که عموما هم دختر و زن هستند- طرح کرده اند. این ادعاها نیز چیزی نیست جز "براندازی" لابد از نوع زنانه اش!
همان بازی که با هاله اسفندیاری و مدتی نیز با نازی عظیما ( اولی ساکن امریکا و دومی گوینده رادیو فردا در جمهوری چک) در آوردند و سرانجام نیز آنها را آزاد کردند.
این گروگان گیری ها، همگی با هدف بدست آوردن یک شاه ماهی، برای رفتن پای میز معامله و رد و بدل کردن آن سرداران اسیر امریکائی ها، با این گروگان هاست.
هاراتونیان، عشاء مومنی و رکسانا صابری، از جمله این گروگان ها محسوب می شوند که بعید است آخرین قربانیان این طرح و اندیشه، یعنی رد و بدل کردن سرداران با آنها باشند.
رکسانا صابری روزنامه نگار ایرانی – امریکائی است و به این دلیل گروگان گرفته شده که گویا بدون مجوز برای نشریات انگلیسی زبان خارجی از داخل ایران کار خبرنگاری می کرده است.
عشاء مومنی دانشجوئی است که برای تهیه یک گزارش مستند از وضع زنان ایران، برای یک تحقیق دانشگاهی راهی ایران شده بود که در یک صحنه سازی امنیتی – تخلف رانندگی- ربوده شده و به بند 209 اوین منتقل شد و خانم سیلویا هاراتونیان نیز که تبعه آمریکاست به اتهام براندازی نرم بازداشت و به سه سال حبس تعزیری محکوم شده است. وی نیز برای سازمان بین المللی آریکس در حوزه روشهای زایمان در ایران کار می کرده است. او نیز در مرداد ماه سال 87 بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شد
.

No comments: