Tuesday, May 19, 2009

اجرای طرح سركوبگرانه جديدى در تهران

اجرای طرح سركوبگرانه جديدى در تهران
رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی به منظور ايجاد رعب و وحشت در جامعه، با دستگيرى جوانان تحت عنوان "اراذل و اوباش" طرح سركوبگرانه جديدى را در آستانه نمایش انتخابات از عصر روز گذشته در تهران آغاز كرده است.
خبرگزاری ایسنا نوشت در راستاي اجراي طرح ضربتي دستگيري اراذل و اوباش در پايتخت نزديك به 50 تن از اراذل و اوباش طي روز گذشته و بامداد امروز توسط پليس دستگير شدند. سه تن از اراذل و اوباش در محله نظام آباد دستگیر شدند كه بنا به دستور مقام قضايي اين افراد پس از دستگيري در منطقه گردانده شدند.
به گفته رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ، در ساعت يك بامداد امروز ماموران پليس با ورود به خانه‌اي كه از قبل مورد شناسايي قرار گرفته بود، 9 تن را دستگير كردند.
وي افزود: افراد دستگير شده در اين خانه اقدام به قمار و تهيه و توليد مشروبات الكلي می کردند.
در حال حاضر طرح دستگيري اراذل و اوباش توسط پليس پيشگيري، يگان ويژه و يگان امداد پليس و پليس امنيت تهران بزرگ ادامه دارد.
شهاب نیوز: يگان ويژه نیروی انتظامی تهران روز گذشته فاز جدیدی از طرح ضربتي دستگيري اراذل و اوباش را کلید زد. در آغاز فاز جدید چند تن از اراذل و اوباش تهرانسر و خاک‌ سفید با برخوردی کوبنده نظیر برخوردهایی که در ابتدای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مشاهده شده بود، بازداشت و در محل گردانده شدند. قرار است طی چند روز
.آینده فاز جدیدی از طرح مبارزه با بدحجابی بانوان نیز آغاز
شود

No comments: